Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 10., hétfő

Szilvatorta

Hozzávalók:
250 g liszt
3 ek cukor
2 ek darált mandula/dió
80 g margarin
2 tojás
2 ek víz



kb. 1 kg szilva, magozva
2 tojás
2 ek cukor
1 kk fahéj

A lisztet a mandulával és a hideg margarinnal elmorzsoltam, hozzáadtam a vízzel elkevert tojásokat, tésztát gyúrtam belőle, majd hűtőbe tettem. Kimagoztam a szilvát.
A tésztából kerek lapot nyújtottam, kibéleltem vele a tortaformát, úgy, hogy a széleire is jutott 1,5 cm. villával megszurkáltam, rátettem a szilvát.
150 fokos sütőbe tettem, 35 percig sütöttem.
Közben a tojásokat a cukorral és fahéjjal habosra vertem, ráöntöttem a sütire, a sütőt takarékra (100 fok) visszavettem és még25 percig sütöttem, amig a teteje aranybarna lett. Porcukorral meghintve tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...