Keresés ebben a blogban

2011. október 8., szombat

Macis torta a Süss, alkoss, díszíts! játékra

Kiskukta játékra hívta a tortázókat a kiírása itt található.

Ebben a tortámban csak természetes anyagokat használtam. Általában nem használok mesterséges anyagokat, tortázni is azért kezdtem, hogy tudjuk, mit eszünk meg. Összesen három féle zselés ételfestékem van, piros, kék és sárga, ezek keverésével, vagy gyömölcsök levével, kakaóval, kávéval színezem a fondantot.

 
A macis tortához vaníliás-olajos piskótát sütöttem 4 tojásból 26 cm-es formában. 3 lapba vágtam, a lapokat eperlekvárral megkentem, majd csokoládékrémmel töltöttem meg.
A fondanthoz érett (fekete) bodzabogyókat préseltem ki, a levüket leszűrtem, abban oldottam fel a zselatint, a továbbiakban a szokásos módon készítettem a fondantot.
A maci fehér fondantból, a masnija meggyleves fondantból, a szeme cukordrazsé, a pöttyök tojásfehérje írókából készültek.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, és egy újabb természetes színezék, szuper!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép torta!!! És milyen szép lett a színe, köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, örülök, hogy tetszik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...