Keresés ebben a blogban

2012. április 8., vasárnap

Sütinyalóka

Ovis tavaszi vásárra készültek.

Itt találtam róla receptet, nagyon szépek és profik.

Cake-pops

Olajos-kakaós piskótát készítettem 8 tojásból, másnapig hagytam száradni.
Kétfelé vettem, a felét házi nutellával és vajjal gyúrtam össze, a másik felét házi meggylekvárral.

A nutellás felejtős lett, bár megcsináltam, de nem bírta a hőmérséklet-ingadozást és szépen lepotyogtak, sokat szenvedtem velük.

A meggyes jó lett, azok még mindíg bírják és finomabbak is lettek.

A masszából golyókat gyúrtam, hűtöben pihentettem. Olvasztott csokival vontam be nagyrészét, cukordrazsékkal, szórócukorral díszítettem. Csináltam a puncs mignonnál leírt recept szerint cukormázat, azzal is szép és finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...