Keresés ebben a blogban

2014. március 17., hétfő

Amerikai meggyes sajttorta

Hozzávalók az alaphoz:
200 g darált keksz
100 g olvasztott vaj

Összekevertem, egy piteformába belenyomkodtam, sütőbe tettem. Közben elkészítettem a tölteléket.

Hozzávalók a töltelékhez:
500 g mascarpone
250 g krémes túró 
200 g barna cukor
1 ek vanília kivonat
4 tojás
4 ek meggylekvár (vagy más)

A túrót, mascarponét a cukorral és a vaníliával kikevertem, beleforgattam a tojásokat vigyázva, hogy ne legyen nagyon habos.

Ráöntöttem a tésztára, a tetejére a lekvárt rápöttyöztem és márványosra meghúztam.

Kb. 45 percig sütöttem 150 fokon, amikor a széle barnulni kezdett levettem 100 fokra. A közepe még rezgős volt, amikor kivettem. Lassan jó kihűteni és fogyasztásig hűtőben tartani. Másnap igazán finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...