Keresés ebben a blogban

2011. november 2., szerda

Csokis-narancsos keksz

Hozzávalók:

75 g margarin
250 g liszt
150 g cukor
50 ml narancslé
1 tojás
1 kk sütőpor
50 g reszelt csokoládé vagy tortadara
3 ek apró darabos kandírozott narancshéj

A hozzávalókat összegyúrtam, kb 4 cm átmérőjű rudakat sodortam belőle, majd 1 cm vastag szeletekre vágtam. A hosszúks szeleteket sütőpapírral kibélelt tepsibe fektettem egymástől kb. 1 cm távolságra és megsütöttem (nem hagytam megpirulni).
Egyszerű és finom. Kb 40 db lesz ekkora mennyiségből.

2 megjegyzés:

  1. Guszta! Jópofa a doboz is, amiben van a keksz.
    Nekem is van egy csokis-narancsos keksz receptem, jó párosítás. Biztos finom lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, megnézem a kekszedet is:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...