Keresés ebben a blogban

2013. július 8., hétfő

Citromtorta

Lemon cake
Hozzávalók az aljához:
2 tojás
50 g olaj
50 g víz
125 g liszt
75 g cukor
1/2 cs sütőpor

A fehérjéket habbá vertem. A sárgáját a cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a vizet és olajat, majd a  sütőporral elkevert lisztet, végül a tojáshabot. Vajazott-lisztezett formában megsütöttem.

Amikor kihűlt visszaraktam köré a tortakarikát, a szélét kiraktam  félbevágott babapiskótával.
Kb. 1/2 cs babapiskóta kellett hozzá.

Megtöltöttem a következő krémmel:
2 pohár tejföl
2 citrom leve és reszelt héja
250 ml habtejszín
100 g porcukor
1 zselatin fix

A tejszínt habbá vertem. A tejfölt a cukorral és a citromlével, héjával kikevertem, Hozzáadtam a zselatin fixet, majd a tejszínhabot. Belesimítottam a tortába.

Tálalás előtt a tetejét 250 ml kevés porcukorral  habbá vert tejszínnel  és pár karika citrommal díszíttettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...