Keresés ebben a blogban

2013. október 5., szombat

Cicás torta 2

Az elődje egy éve készült, a megrendelő ugyanaz, de most egy évvel idősebb kislány. A rendelés így hangzott: Olyan cicás torta legyen mint az előző, de más.
Ilyen lett:


A piskóta kakaós, a krém vaníliás-tejbegrízes. Most csináltam először ilyen krémet, finom, az állaga nem olyan selymes, mint más főzött krémé.

Hozzávalók a krémhez:
100 g búzadara
100 g cukor
2 tojás (s-méretű)
500 ml tej
2 cs vaníliás cukor
250 g vaj

A tejet a tojással elkevertem, felforraltam, belefőztem a darát és a cukrot. Amikor kihűlt, a vajjal habosra kevertem.

A kettő együtt nagyon jól harmonizált. A tetejére csokibevonót tettem, cukorszívekkel díszítettem. A cica fondant, a gombolyag eperízű gumicukor-madzag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...