Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 6., csütörtök

Csokis florentin

Hozzávalók (24-30 tallérhoz):

70 g margarin
70 g cukor
70 g méz
70 g liszt
100 g kandírozott gyümölcs(héj)
100 g szeletelt mandula
50 g csokoládé

A mézet, margarint, cukrot nyeles edényben összemelegítettem, míg egynemű nem lett, a többi hozzávalót belekevertem. Sütőpapírral kibélelt tepsibe kiskanállal halmokat raktam, elegyengettem. 180 fokos sütőben kb. 10 percig sütöttem, kicsit hűlni hagytam, majd rácson kihűtöttem a tallérokat. A csokit felolvasztottam, a tallérok sima hátát a csokival recés késsel megkentem, ettől lett hullámmintás, majd a rácson hagytam a csokit megdermedni.

Sokáig eláll(t volna, ha Sütiszörny nem kap rá "Te vagy a hibás, miért csinálsz ilyen finomat!" felkiáltással).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...