Keresés ebben a blogban

2013. március 27., szerda

Virágkoszórú torta

Málnás túrótorta, vaníliakrémes bevonattal, fondantvirágokkal.

A piskóta 4 tojásból készült, két lapba vágtam.

Flower wreath cake
A töltéshez vaníliakrémet főztem.

Hozzávalók:
2 tojás
4 ek liszt
5 ek cukor
1 kk rumaroma
1 kk vanília aroma
500 ml tej
250 g margarin
porcukor izlés szerint

A tojást-lisztet-cukrot összekeveretem a tejjel, felfőztem, mikor kihűlt a margarinnal és a porcukorral kikevertem.

A krém feléhez 500 g túrót kevertem, ezzel töltöttem a tortát. Fagyasztott málnaszemeket nyomkodtam közé. A tortát vaníliakrémmel töltöttem meg.
A fondantvirágokat előő este készítettem el, éjszaka száradtak. Másnap tettem őket a tortára, mert a krémtől megpuhulnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...