Keresés ebben a blogban

2013. április 13., szombat

Narancsos-málnás tarte tatin

Készítettem már almásat, epreset, most az enni savanyú narancsból készült egy kis fagyasztott málnával kiegészítve.

Hozzávalók:

3 narancs
20 szem málna
20 g vaj
50 +120 g cukor
3 tojás
100 ml tejszín
160 g liszt
1/2 cs sütőpor



A narancsokat meghámoztam, karikákra vágtam. Egy 26 cm-es tortaforma alját a vajjal vastagon kikentem, cukorrl beszórtam, erre fektettem a narancs karikákat és minden lyukba egy-egy málnaszemet tettem még fagyosan.
A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét egy csipet sóval habbá vertem. A sárgáját a többi cukorral kikevertem, hozzáadtam a tejszínt , majd a sütőporral elkevert lisztet és végül a fehérje habot. Az masszát a gyümölcsre öntöttem, 150 fokos sütőben megsütöttem, majd forrón kiborítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...