Keresés ebben a blogban

2011. április 17., vasárnap

Pizzás csiga

Hozzávalók a pizzatésztához:
300 ml víz
20 ml olivaolaj
500 g liszt
20 g élesztő
5 g só

A hozzávalókat összegyúrtam, félretettem pihenni. Közben előkészítettem a tölteléket.




Hozzávalók a töltelékhez:
2 kis doboz sűrített paradicsom
150 g (házi)kolbász
1 kis fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
olivaolaj
oregano, bazsalikom, só, bors izlés szerint


sajt a tetejére

A hagymát apróra vágtam, olivaolajon megdinszteltem. A kolbászt apróra vágtam-nyomkodtam, a hagymás olajon megpirítottam, hozzáadtam az áttört fokhagymát, paradicsompürét, megfűszereztem, kicsit összeforraltam.

A tésztát téglalapba nyújtotta, megkentem a töltelékkel, feltekertem, A rúdból kétujjnyi vastagságú szeleteket vágtam. A csigák tetejét reszelt sajttal megszórtam és készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...