Keresés ebben a blogban

2011. október 8., szombat

Chillis-csokis torta - Süss, alkoss, díszíts!

Sok piros gyümölcs levét kipróbáltam fondantkészítéshez, mindegyik rózsaszín vagy lila lett. Gondoltam tuti megoldás, pirospaprika! Narancssárga lett a fondant, viszont paprika ízű, de kellemes. Ehhez jött ötletként a chillis-csokis torta ötlete, aztán megkerestem, kinek ajándékozhatnám:)






  
A torta a szokásos piskóta 2 lap vaníliás, 1 csokis középen. A csokikrémbe chillit tettem, frissen őrölve, enyhén csípős lett. Lehetett volna chillis csokit is tenni a krémbe, de az sokkal drágább.
A tortát a paprikás fondanttal vontam be. Kicsit vékonyra nyújtottam, így az alja nem lett szép, ezért került rá a szalag. Szebb lett volna a barna selyemszalag, de este 10-kor nem volt otthon:) Az írókázást olvasztott csokoládéval csináltam.
A színek szépek lettek, kár, hogy a kép nem adja vissza teljesen.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) Nekem a paprika soha eszembe nem jutott volna szuper :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is kipróbáltam már a pirospaprikát de az íze miatt nem mertem használni. Te most nagyon jó ötletet adtál!
    A "bodzabogyó" színű tortád is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Barátnőm kapta, nagyon ízlett nekik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...