Keresés ebben a blogban

2011. október 24., hétfő

Kálavirág sütemény

Anyukám régi kézzel írott receptjei között találtam:

Hozzávalók:

6 tojás lemérve
ugyanannyi súlyú cukor +  vaníliás cukor keverék 
ugyannnyi liszt

A tojásokhoz hozzáadjuka cukrot, havbosra keverjük, majd beleszitáljuk a lisztet. Sütőpapírral kibélelt tepsire kis halmokat teszünk (vagy zsákból kinyomunk) 150 fokos sütőben halványsárgára sütjük, majd még forrón félbehajtjuk, az egyik oldalukat összenyomjuk (lapátka forma), hagyjuk kihűlni. A következő krémmel töltjük:

Hozzávalók a krémhez:

1 cs puncs pudingpor
400 ml tej
100 g margarin
4-6 ek cukor

A hozzávalókból krémet főztem, majd kihülés után kihabosítottam, és a virágokba töltöttem.

Más krémmel is finom és látványos lehet.

4 megjegyzés:

  1. Nahát, ez nagyon tetszik! Vajon meg tudnám én is csinálni?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egyszerű, csak azt kell kitapasztalni, mikor kell kivenni a sütőből. A feléből nekem is puncsos tallér lett ;-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...