Keresés ebben a blogban

2012. április 7., szombat

Kandzsi-torta

Szülinapi ajándékba adta a Sütiszörny. Az ünnepelt beceneve van felírva rajta.

16 cm-es vörösbársony piskóta epres joghurtkrémmel töltve.

Hozzávalók a tésztához:
2 tojás
50 ml olaj
50 ml víz
2 kk folyékony piros ételfesték
100 g cukor
125 g liszt
1 kk sütőpor

A hozzávalókból tésztát sütöttem 16 cm-es formában. Hagytam kb. három órát kihűlni, majd a tetejéről fél cm-es lapot levágtam, félretettem. Az alsó lapból a belsejét kikapartam, úgy, hogy fél cm széles karimát hagytam körbe és az alján is.

Hozzávalók a töltelékhez:
3 pohár epres joghurt
1 cs zselatin fix

A hozzávalókat jól felvertem, amikor dermedni kezdett megtöltöttem vele a piskótát. A tetejét ráraktam, majd ment a hűtőbe dermedni.

Hozzávalók a bevonathoz:
1 tojás
2 kk étkezési keményítő
2 dl tej
100 g cukor
150 g vaj

A tojástből, cukorból, keményítőből  a tejjel sűrű krémet főztem. Amokor kihűlt a vajjal kihabosítottam. A tortát ezzel vontam be, majd fondanttal burkoltam.
A feliratot ételfestékkel (zselés) festettem fel.



Kanji cake

A tortát szállítani kellett, ezért töltöttem belülre, mint egy dobozkába a joghurtos krémet. Mivel a fondantot a nedves krémek átnedvesítik, ezért készítettem alá vajas krémet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...