Keresés ebben a blogban

2012. április 5., csütörtök

Vakondtúrás-torta

A Főszakács kérésére készült, a Kisvakondot is ő vette meg hozzá.


Mole-hill cake
A tészta az olajos piskóta kakaós változat, jól morzsolható.
18 cm-es formában 2 tojásból sütöttem meg. Kúp formára faragtam, 3 lapba vágtam. A leeső darabokat morzsoltam össze kisebb-nagyobb darabokká, ezeket félretettem.

Hozzávalók a krémhez:

500 ml habtejszín
160 g tejcsokoládé
1 cs zselatin fix

A tejszínt a csokival előző este felforraltam, egy éjszakát a hűtőben pihent. A csokis tejszínt a zselatin fix-el kemény habbá vertem, ezzel töltöttem és kentem be kívülről is a tortát.
 Ráragasztottam a morzsát, a figurát a tetejére ültettem. A fű a figura talpa alatt lévő marcipán szeletelve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...