Keresés ebben a blogban

2012. május 29., kedd

Meggyes-pudingos szelet

Ez is a Nők Lapja 14/2012 számában volt Papp Emese, a Soufflée cukrászának receptjei közt. Kicsit módosítottam az eredetin, ott más gyümölcs volt, és csak egy féle puding. Nagyon egyszerű.

Hozzávalók a tésztához:
200 g vaj
100 g cukor
200 g liszt

Összegyúrtam,megszúrkáltam,  formában kisütöttem.

Hozzávalók a krémhez:
1 cs vaníliás pudingpor
1 cs csokis pudingpor
1 l tej
100 g vaj
6 ek cukor

A pudingokat előírás szerint megfőztem, belekevertem a vajat, magd még forrón felváltva a tésztára kanalaztam, úgy, hogy foltos mintázatot adjon.

Hozzávalók a gyümölcsös réteghez:
1 üveg meggybefőtt
1 cs vaníliás pudingpor

A befőttet lecsöpögtettem, a levét a pudngporral felfőztem, a meggyet belekevertem, majd a puding tetejére kentem.

Hagytam, hogy összeérjen a süti, majd kockákra vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...