Keresés ebben a blogban

2012. június 1., péntek

Marcipános trüffeltorta

Szintén Papp Emese recept alapján.



Hozzávalók a tésztához (18 cm-es laponként):

2 tojás
40 g cukor
40 g liszt

A hozzávalókból 3 piskóta lapot sütöttem.

Hozzávalók a krémhez:

200 ml víz
150 g cukor
Ízlés szerint porcukor
80 g kakópor
500 g vaj

A vizet a cukorral felével felforraltam, hozzáadtam a kakaóport és 150 g vajat. amikor kihúlt a maradék vajat kihabosítottam, belekevertem a kakaós részt, majd még porcukrot (mi édesen szeretjük a csokikrémet, de ez el is maradhat).

Betöltöttem a tortát, betettem a hűtőbe.

A tetejére:

200 g fehér marcipánból golyókat formáztam, félbevágtam, ráraktam a torta tetejére, majd kakaóporral megszórtam.

A torta oldalát sablonnal, porcukorral díszítettem.

2 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon jól néz ki! Ezt a krémet nem ismerem, de egyszer kipróbálom.
    Nem lehetett könnyű az oldalát dekorálni!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Marisz!

    A krém igazi keserűcsoki ízű. Nálunk édesszájúbbak, de étcsokitajongóknak tökéletes:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...