Keresés ebben a blogban

2012. november 25., vasárnap

Kincsesláda torta

Szülinapokra készült, összesen 127 évesek lettünk.

Treasure chest cake

Csokis piskóta vaníliás krémmel. Nem túl nagy torta, 15x10x20 cm.

Hozzávalók a piskótához:
100 g étcsoki (reszelve)
150 g cukor
100 ml víz
100 ml olaj
250 g liszt
1/2 cs sütőpor
1 ek kakaópor
4 tojás

A tojásfehérjét habbá vertem, majd a többi hozzávalót kikevertem, a tojáshabot beleforgattam. 32x30-as tepsiben sütöttem, amikor kihűlt 6 darabba vágtam. 43 2-t krémmel töltöttem.

Hozzávalók a krémhez:
2 tojás
3 ek cukor
3 ek liszt
500 ml tej
250 g vaj
150 g porcukor
1 kk rumaroma
2 kk vanília aroma

A tojást, a kristálycukrot, a lsizet az aromákkal kikevertem. A tejet felforraltam, beleöntöttem a keveréket és sűrűre főztem. A vajat a porcukorral kikevertem, a kihűlt tojásos masszával habosra kevertem.

A tortát fondanttal burkoltam, az "aranytallérokon" az ünnepeltek életkora van:)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...