Keresés ebben a blogban

2012. november 1., csütörtök

Csokis kocka

A négerkocka inverze. Egy magányos kocka érte csak meg a fotózást.

Hozzávalók a tésztához:4 tojás
300 g cukor
10 ek víz
300 g liszt
1 cs sütőpor

A tojásokat szétválasztottam, a fehérjéből egy csipet sóval habot vertem. A sárgáját a vízzel és a cukorral habosra kevertem, beleszitáltam a sütőporral elkevert lisztet, végül beleforgattam a tojáshabot.Kivajazott lisztezett tepsibe simítottam és tűpróbáig sütöttem.

Hozzávalók a krémhez:
2 ek liszt
2 ek kakaópor
200 ml tej
200 g porcukor
200 g margarin
1 kk rum aroma

A tejből, kakaóból és a lisztből sűrű krémet főztem, vízfürdőben kihűtöttem. A margarint a rummal és a porcukorral habosra kevertem, hozzáadtam a kihűlt masszát, jól kikevertem

A kihűlt tészta tetejére kentem a krémet. hűtőbe tettem. Elkészítettem a csokimázat.

Hozzávalók a csokoládémázhoz:

100 g vaj
2 ek kakaó
3 ek cukor

A hozzávalókat lábasban kis lángon összemelegítettem, míg a vaj felolvadt, majd a hideg krémre öntöttem, gyorsan elsimítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...