Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 29., vasárnap

Barackos túrótorta - cukormentesen

Szülinapi torta volt, a kérés, legyen könnyű, cukormentes és ne csokis.
Túrótortát választottam őszibarackkal.


Hozzávalók a tésztához:
2 tojás
50 ml víz
50 ml olaj
100 g glukonon
125 g diabestar liszt
1/2 cs sütőpor

5 ek baracklekvár
1 üveg őszibarack befőtt


A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét habbá vertem. A többi hozzávalót habosra kevertem, beleforgattam a tojáshabot. Margarinnal kikent, lisztezett formában megsütöttem. Amikor kihűlt ketté vágtam. Mindkét lapot baracklekvárral megkentem, a vékonyabb lapot félretettem, a vastagabb köré visszatettem a tortakarimát és az oldalát kiraktam barackszeletekkel. Elkészítettem a tölteléket:

Hozzávalók a töltelékhez:
500 g túró
500 g habtejszín
1 cs zselatin fix
100 g glukonon
3 csepp citromolaj

A tejszínt habbá vertem, a túrót az édesítővel és a citromolajjal kikevertem, belekevertem a zselatint, majd a tejszínhabot, és barackdarabokat kevertem bele. Rásimítottam a tortalapra, hűtőbe tettem dermedni.

A díszítéshez:
100 g ét tortabevonó
1 tojás fehérje
100 g porcukor

A félretett lapot tortabevonóval bevontam, rátettem a túrós rétegre és tojásfehérje-írókával díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...