Keresés ebben a blogban

2014. március 18., kedd

Bounty szelet

Hozzávalók:
400 g kókuszreszelék
200 g cukor
200 ml víz
50 g kókuszzsír
1 ek zselatin
2 ek méz

A tetejére 200 g csokoládé (ét vagy tej)

A cukorból és vízből szirupot főztem, hagytam hűlni a belekevertem  egyenként a mézet, kókuszzsírt,  zselatint, és újra forrásig melegítettem,  majd a kókuszt is belekevertem. Sütőpapírt terítettem egy tepsibe, majd állítható szögletes tortaformába töltöttem a keveréket, kb 1/2 cm vastagon. Egy napig hagytam megszilárdulni (hűtőben). Másnap téglalapokra vágtam és olvasztott csokoládéba mártottam.

2 megjegyzés:

  1. Jajajaj nekem! Ezek fantasztikusan kívánatosak! :)

    VálaszTörlés
  2. Finom volt, és szerencsére ebből nem lehet annyit megenni egyszerre, mint a boltiból:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...