Keresés ebben a blogban

2014. március 4., kedd

Pillangós torta 3

Csokis piskótát sütöttem 4 tojásból, kettévágtam. Az alsó lap köré visszatettem a tortakarikát, és megtöltöttem a következő krémmel:

Hozzávalók:
200 ml tejszín
200 g cukor
250 g vaj
50 g holland kakaó
50 g étcsokoládé
vaníliás cukor

A kakaóport cukorral kikevertem, a  tejszínnel felforraltam. Apránként hozzáadtam a csokoládét, majd a  vajat, minden adag simára kevertem és hagytam ismét felforrni.
Hűtőfürdőben kihűtöttem, közben gyakran kevergettem, majd kihabosítottam.

A tetejére rátettem a másik piskóta lapot, 1 ek olajjal 50 g étcsokit felolvasztottam, bevontam a piskótát.
Tojásfehérje-írókával, ostyapillangókkal, marcipánvirágokkal és textilpillangókkal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...