Keresés ebben a blogban

2012. január 1., vasárnap

Gyümölcsdesszert

Borsa desszertet kaptam névnapomra azzal a nem titkolt szándékkal, hogy csináljak valami ehhez hasonlót. Karácsonyi ajándék lett belőle. Készült barackos-mandulás, meggyes-mazsolás-diós, áfonyás-rózsalekváros-mandulás és szilvás-rumos.diós is. a hozzávalókat a desszert aljáról lestem le, módosítottam arra, ami itthon hozzáférhető volt.

Hozzávalók:
100 g aszalt gyümölcs (sárgabarack, meggy/mazsola 50/50, vörösáfonya, szilva, stb)
2 ek méz
100 g darált olajos mag (mandula, dió, mogyoró stb)
ízesítők (rózsaszirom lekvár, rum)

A gyümölcsöket húsdarálón ledaráltam, összekevertem a mézzel, és annyi darált magot adtam hozzá, hogy ne ragadjon nagyon. Az áfonyásba 2 kk rózsasziromlekvárt is tettem. (az eredetiben ez volt a legpikánsabb). A szilvásba pár csepp rumaroma is került.

A maszákat étkezési keményítőn kinyújtottam, kis rudakat sodortam belőle. 1 éjszaka hagytam szikkadni, másnap folpackba csomagoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...