Keresés ebben a blogban

2013. január 7., hétfő

Almás-vaníliás pite


Hozzávalők a tésztához:
175 g liszt
20 g cukor
100 g vaj
1 tojás sárgája
2 ek hideg víz

A hozzávalókból tésztát gyúrtam, fél órára hűtőbe tettem, majd kibéleltem vele a piteformát és elősütöttem (kb 10 percig).

Hozzávalók a krémhez:
5 alma
2 ek barnacukor
300 ml tej
1 cs vaníliás pudingpor
3 ek édesítőpor

Az almákat meghámoztam, vékony szeletekre vágtam, majd a barnacukorral addig pároltam, míg a levét el nem főtte. A tejet az édesítővel és a pudigporral felfőztem, majd az almával krémesre kevertem.
Az elősütött pitére kentem, majd 30 percig kb 150 fokon sütöttem.

Végül rákentem a mázat, és még addig sütöttem, míg halványbarna nem lett.

Hozzávalók a mázhoz:
1 tojás fehérje
2 ek édesítő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...