Keresés ebben a blogban

2013. január 20., vasárnap

Texas sheet cake - a diétagyilkos

Texasból hazánkba származott barát szülinapjára készült (többek között). Eredeti Texasit kerestem, a google ezt dobta fel. Én a rocky road változatot választottam, INNEN. Rengeteg cukor és vaj van benne, már tudom miért vannak súlyproblémáik. Nagyon finom, és tömény csokis.

A receptet SI mértékegységek szerint teszem közzé.










Hozzávalók a tésztához:
370 g liszt
270 g cukor
200 g vaj
250 ml víz
40 g kakaópor
2 tojás
125 ml tej
1 tk sütőpor
2 tk vanília aroma

A vajat a vízzel és a kakaóporral melegítettem, míg a vaj elolvadt. A lisztet a cukorral és a sütőporral elkevertem, beleöntöttem a forró vajas keveréket. Jól összekevertem, majd hozzáadtam egyenként a tojásokat, végül a tejet és a vaníliát. Kikent-lisztezett 26x40 cm-es tepsibe töltöttem, és 150 fokon tűpróbáig sütöttem. Amikor majdnem megsült, házi mini pillecukorral megszórtam, és készre sütöttem.

A pillecukor után gyorsan nekiálltam az öntetnek.

Hozzávalók:
100 g vaj
6 ek tej
4 ek kakaópor
1 tk vanília aroma
500 g porcukor

2 bögre  mini pillecukor
1 bögre apróra vágott pirított dió

A vajat a tejjel és a kakaóval felforraltam, majd a cukorral jól kikevertem és gyorsan a megsült tésztára öntöttem. A tetejét a dióval megszórtam. Kihülés után szeleteltem.

Készült még erdei gyümölcsös pite, és sütőtökös pite is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...