Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 22., csütörtök

Borított torta /Tarte tatin/

Hozzávalók:
4 db alma
30 g vaj
1 kk fahéj
50+120 g cukor
4 tojás sárgája
2 tojás fehérje
100 g tejszín
160 g liszt
1/2 cs sütőpor

Az almákat meghámoztam, a magházat kivágtam, 1 cm-es karikákra vágtam. Egy 26 cm-es kapcsos tortaforma alját a vajjal vastagon kikentem, az oldalait csak vékonyan átkentem. 50 g cukrot a fahéjjal kikevertem, majd a tortaforma aljába szórtam. Az almákat a forma aljára fektettem.
A tojásfehérjékből habot vertem. A sárgájákat a tejszínnel, és cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet, végül a tojáshabot is beleforgattam. A tésztát az almákra simítottam, 150 fokon tűpróbáig sütöttem. Amikor kihűlt tányérra fordítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...