Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 16., péntek

Almás és nutellás kiflik

Limara-féle sodort tésztából készült kis módosítással.
Változtattam az eredeti recepten, mert nem szeretem a maradékokat, mit kezdjek pl. 2 ek maradék tejföllel? A saját verzió is finom lett, íme:





Hozzávalók:
1 doboz (175 g) tejföl
150 ml tej
2 dkg  (fél csomag) élesztő
1 tojás
1 ek cukor
1 tk só
50 g margarin
600 g liszt


100 g margarin
1 ek liszt

A tészta hozzávalóit egy tálba tettem, robotgép dagasztószárával kidolgoztam, fél órára hűtőbe tettem pihenni. A margarint a liszttel összegyúrtam. A tésztát vékonyra kinyújtottam, megkentem a vajjal, feltekertem, csigát csavartam belőle, visszatettem a hűtőbe. kb 1 óra múlva kinyújtottam, háromszögeket vágtam belőle, az egyik felére nutellát, a másikra párolt reszelt fahéjas-cukros almát tettem, a háromszögeket kiflivé csavartam. Hagytam kelni, majd tojással megkentem a tetejüket, és nem túl forró (150 fok) sütőben megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...