Keresés ebben a blogban

2012. június 7., csütörtök

Cantuccini

Mostanában találtam rá erre a "sütikére" - ezt jelenti a neve, aztán Tücsök-Bogárnál találtam meg a receptet, gondoltam, ezt meg kell csinálnom.


Hozzávalók:

100 g vaj
200 g cukor
3 tojás
3 evőkanál hideg víz
500 g liszt
1 kk sütőpor
200 g mandula
reszelt citromhéj
1 csipet só
 

 
A vajat a cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tojásokat, majd a vizet és a sót, cirtomhájat,  végül a sütőporral elkevert lisztet.
Jól kikevertem, majd hozzáadtam a mandulát is. 2 cm átmérőjú rudakat sodortam belőle, sütőpapíron 180-fokos sütőben világosra sütöttem. Amikor kihűlt 1 centis szeletekre vágtam, visszatettem a sütőbe és 150 fokon még kb. 10 percig szárítottam. Dobozban sokáig ellá(hatna). Kávéhoz nagyon finom! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...