Keresés ebben a blogban

2012. december 30., vasárnap

Finom fahéjas csiga

Kaptam egy Ikea szakácskönyvet, onnan a recept.

Természetesen kicsit testre szabva, valamint több és kevésbé édes töltelékkel.

Hozzávalók a tésztához:
40 g élesztő
250 ml tej
500 g liszt
100 g vaj
100 g porcukor
1 tojás sárgája
1 kk só

A hozzávalókból tésztát dagasztottam, kétszeresére kelesztettem, majd vékonya kinyújtottam és megkentem a töltelékkel.

Amíg kelt a tészta elkészítettem a tölteléket:

Hozzávalók a töltelékhez:
100 g marcipán
50 g vaj
50 g porcukor
1 ek fahéj
2 ek tej

A keskeny oldala mentén feltekertem, 10 csigára vágtam, majd megkentem a  a tojás felvert fehérjével és barna cukorral meghintettem.
Éjszaka a hűtőben hagytam lassan kelni és csak reggel sütöttem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...