Keresés ebben a blogban

2012. december 31., hétfő

Mézes krémes 1

Az elveszett családi recept nyomában... Ez egy szakácskönyvből való.


Hozzávalók a tésztához:
400 g liszt
2 ek méz
100 g cukor
1 kk szódabikarbóna
3 tojás
50 g margarin

Összegyúrtam, majd 5 lapban megsütöttem.

Hozzávalók a krémhez:
1 tojás
500 ml tej
3 ek liszt
200 g porcukor
200 g vaj/margarin
1 cs vaníliás cukor
1 ek kakaópor

A tejből a liszttel és a tojással krémet főztem, kihűtöttem. A vajat a cukorral kikevertem, hozzáadtam a főzött krémet és kettévettem. A felébe vaníliás cukrot, a másikba kakaót kevertem. Ezekkel lentem meg a lapokat felváltva.

A tetejére csokimázat tettem.

Hozzávalók a mázhoz:
2 ek kakaó
4 ek cukor
1 ek víz
3 dkg vaj

Összemelegítettem és a tészta tetejére simítottam.

Másnap lehet szeletelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...