Keresés ebben a blogban

2013. május 6., hétfő

300 szelet

Nem spártai süti:) A neve így alakult: 6x50 majdnem az összes hozzávalóból.
 Konyhalány kérte, hogy süssünk csokisat a bölcsiseknek, ez lett belőle.

Hozzávalók:
6 tojás
300 g cukor
300 g liszt
300 ml tej
300 g margarin
1 cs sütőpor
50 g kakópor
100 g csokoládé

A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét habbá vertem. A sárgáját a vajjal és a cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tejet és a lisztet és a sütőport. beleforgattam a tojáshabot, két részre vettem, majd az egyik felébe kakóport kevertem. Kivajazott, lisztezett tepsibe ösztöttem először a kakaós, rá a vaníliás részt, majd tűpróbáig sütöttem 180 fokon. Amikor kihűlt a tetejét olvasztott csokoládéval vontam be. Másnap szeleteltem.

Ízlett a bölcsiseknek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...