Keresés ebben a blogban

2013. május 5., vasárnap

Epres millefeuille

Avagy puccos krémes:) Leveles tészta, krémes krém, eper.

Hozzávalók:
250 g hideg vaj
350 g liszt
1 ek cukor
2 ek almaecet
1 kk só
1 dl hideg víz

A vajat a lisztbe forgatva lereszeltem, összeforgattam a liszttel. A hideg vízben feloldottam a cukrot, sót, és elkevertem az ecetet. Ezzel összedolgoztam a lisztes vajat, és a tésztát hűtőben pihentettem 30 percig. 4 részre vágtam, a lapokat kinyújtottam kb. 25x25 cm-es lapora és forró sütőben megsütöttem őket.

300 g epret

felszeleteltem, 16 szemet félretettem a tetejére.

A krémhez

1 cs dr. Oetker krémeskrémet
800 ml tejjel

kikevertem. A lapokat a krémmel megkentem, eperrel megraktam. A tetejét meghintettem az összemorzsolt  levágott szélekkel és félbevágott eprekkel díszítettem. Másnap szeleteltem.

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem előbb találtam rá erre a posztodra.
    Szinte veled egyidőben készítettem én is a "puccos krémest"- ahogy te nevezed - és alig találtam hozzá receptet. Elmentem a tiédet, ezt is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, láttam a Tiédet is, finom lehet.
    (Én felhívtad a figyelmem a SAD-ra, úgyhogy holnap habos-epres tortát sütök a vendégeknek)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...