Keresés ebben a blogban

2013. május 30., csütörtök

Habos túrós kocka

És még egy (tojás)habos süti.

Hozzávalók:

400 g liszt
4 tojás sárgája
150 g vaj
150 g cukor
1 doboz tejföl
1 cs sütőpor

A hozzávalókból tésztát gyúrtam, majd a hűtőbe tettem pihnni. Addig elkészítettem a tölteléket.

Hozzávalók a krémhez:

4 tojás fehérje
1 csipet só
500 g túró
1 citrom leve
200 g cukor
1 ek búzadara


A túrót a cukorral, darával citromlével kikevertem. A tojásfehérjét a sóval habbá vertem, a túrós masszába forgattam.

A tésztát két részr vettem, tepsi nagyságúra nyújtottam. Vajazott-lisztezett tepsibe beletettem az alsó lapot, rásimítottam a krémet, rátettem a felső lapot, villával megszurkáltam. 180 fokos sütőbn addig sütöttem, míg a teteje aranybarna lett. Kihűlés után porcukorral megszórtam és szeleteltem.

1 megjegyzés:

  1. Tegnap elkészítettem a túrós süteményt. Nagyon egyszerű, ízletes, nem macerás elkészítési. Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...