Keresés ebben a blogban

2014. október 18., szombat

Almatorta

Apple cake
Hozzávalók a tésztához:

100 g hideg vaj
250 g teljes kiőrlésű liszt
100 g barnacukor /glukonon/nyírfacukor
2 ek tejföl

Összegyúrtam, egy órára  hűtőbe tettem, majd egy kapcsos tortaformába kiterítettem, megszurkáltam és félig megsütöttem.

Közben elkészítettem az almatölteléket.

2 kg alma
2 csomag vaníliás pudingpor
600 ml almalé
cukor/édesítő izlés szerint
fahéj

Az almákat meghámoztam, felkockáztam, fahéjjal ízesítettem és a cukorral  állni hagytam. A levét lecsöpögtettem, kiegészítettem 600 ml-re, Az almát megpároltam, a levet a pudingporral elkevertem, felfőztem, majd az almát belekevertem. Kicsit kihűtöttem, a tésztára simítottam.

A tetejére
2 tojás
2 ek cukor
2 ek liszt

piskótát kevertem, és a töltelékre öntöttem, majd megsütöttem.

Másnap finom igazán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...