Keresés ebben a blogban

2014. október 17., péntek

Epres sajttorta

Strawberry cheescake 
Hozzávalók a tésztához:

100 g hideg vaj
250 g teljes kiőrlésű liszt
100 g barnacukor
2 ek tejföl

Összegyúrtam, egy órára  hűtőbe tettem, majd egy kapcsos tortaformába kiterítettem, megszurkáltam és félig megsütöttem.

Közben elkészítettem a sajtkrémet.

Hozzávalók a krémhez:
500 g mascarpone
250 g krémes túró
200 ml tejszín habbá verve
1 cs vaníliás pudingpor
kb. 100 g cukor (vagy édesítőszer)

A tejszínt habbá vertem. A túrót, mascarponét, pudingport a cukorral kikevertem, hozzáadtam a tejszínt. A tésztára öntöttem, és mérsékelten meleg sütőben (elektromos, kb. 120 fok) addig sütöttem, míg a teteje kezdett pirulni. A krém feljön, de aztán lelapul, ez a dolga. :)

Amikor kihűlt megkentem házi eperlekvárral.

Másnapig hűtőbe tettem, akkor volt igazán finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...