Keresés ebben a blogban

2014. október 21., kedd

Könyv torta

Főszakács ezt kérte az iskolai szülinapjára.


Piskóta 4 tojásból, ezúttal szögletes formában, 4 lapba vágtam, belül gesztenye és vanília krém, kívül csokikrém borította.
 (Nem kellett volna megkérdezni, milyen krém legyen, csokis, vaníliás vagy gesztenyés?)

A krémekhez először alapkrémet főztem:
500 ml tej
3 tojás
3 ek keményítő
100 g cukor

Összefőztem, kihűtöttem és 250 g margarinnal kikevertem.

Három részre osztottam.

A gesztenyés krémhez 250 g gesztenyepürét kevertem, a vaníliáshoz 1/2  csomag drOetker házi krémes krémport 400 ml tejjel kikeverve, a csokishoz 50 g olvasztott tejcsokit és 1 ek kakaóport.

A külsejére fondant-ot és formázócsokival összegyúrt fondant-ot tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...