Keresés ebben a blogban

2014. október 20., hétfő

Lovas (feketeerdő) torta

9 éves hobbilovasnak készült ( a cicás torták készültek eddig neki, most váltottunk).

Csokis piskóta:
Hozzávalók a tésztához:
4 tojás
100 ml olaj
100 ml víz
1 cs sütőpor
150 g cukor
260 g liszt
40 g holland kakópor

A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét habbá vertem. A sárgáját az olajjal, vízzel, cukorral kikevertem, hozzáadtam a sütőporral és kakóporral elkevert lisztet, majd a tojások habját. 26 cm-es kapcsos tortaformában kisütöttem. hagytam kihűlni, majd szeleteltem.

Vaníliakrémet főztem:

500 ml tej
100 g cukor
2 tojás
3 ek étkezési keményítő

Kikevertem összeforraltam, kihűtöttem. Ketté vettem. az egyik felét 150 g margarinnal kikevertem, a másikba

300 ml habbá vert tejszínt kevertem.

A tortát felvágtam, a lapokat zselés meggylekvárral , majd tejszínes krémmel kentem meg. Kívül a vajas krémmel vontam be, majd fondant-nal burkoltam, Formázócsokival díszítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...