Keresés ebben a blogban

2011. május 8., vasárnap

Fahéjas pálmalevél

Hozzávalók:
500 g leveles vajas tészta
5 kk cukor
1/1 kk fahéj
3 kk víz

A cukrot és a fahéjat a forró vízzel jól kikevertem. A leveles tésztát 1/2 cm vékony téglalapra  kinyújtottam, megkentem a cukorsziruppal, majd egyre keskenyebb csíkokra vágtam (1-1 cm kisebb, mint az előző). A csíkokat egymásra illesztettem, 1 cm vastag szeletekre szeltem, levélformára igazítottam, majd sütőpapírral bélelt sütőlapra tettem és a maradék sziruppal meglkentem. Forró sütőben aranybarnára sütöttem.
Mire a fotó elkészült, a többi elfogyott.

A leveles vajastészta receptje bátrabbaknak, azoknak, akik csak annyi energiát fektetnének bele, amennyi idő alatt elfogy, javaslom a bolti tésztát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...