Keresés ebben a blogban

2011. június 13., hétfő

Rózsaszín virágos torta

Az előző torta párja. Vaníliás piskóta barackos túrókrémmel töltve.

A tésztához a szokásos módon piskótát sütöttem.

Hozzávalók:
6 tojás
300 g cukor
3 cs vaníliás cukor (vagy 1 tk vanília aroma)
375 g liszt
150 ml olaj
150 ml víz
1 cs sütőpor


A krémhez:
500 g krémes túró
150 g porcukor
250 g Ráma margarin

A krémhez a túrót, margarint, cukrot krémesre kavartam.

A lapokat először a maradék barackkrémmel kentem meg, majd a túrókrémmel, végül barackszeleteket tettem rá. A tortát kivűlről a maradék csokikrémmel vontam be.
A fondantot mintázóval szerettem volna diszíteni, de valőszínűleg a nagy meleg miatt a totára rátéve kinyúlt a fondant, nem lett elég karakteres. Végül virágokkal diszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...