Keresés ebben a blogban

2011. június 2., csütörtök

Sport pogácsa

"Mindent bele" ami itthon volt és pogácsába való.

Hozzávalók:
150 ml tej
1 pohár tejföl
250 g túró
1 kk só
5 dkg élesztő
120 g margarin
150 g zsír
1 + 1 tojás
600 g liszt
kevés parmezán

Az élesztőt a tejben felfuttattam, a zsiradékokat a liszttel elmorzsoltam, hozzáadtam az élesztős tejet, tejfölt, túrót, 1 tojást, sót, robotgéppel tésztát gyúrtam. Kétszeresére kelesztettem, majd 1 cm vastagságóra nyújtottam. Pogácsákat szaggatam belőle, a tetejüket parmezános tojással kentem meg, forró sütőben sütöttem.

Mini, 2,5 cm-es pogácsákat szoktam sütni, a nagyobbaknak csak egy falat, a kisebbeknek pedig jobban kézreáll, kevesebb a félig megrágott maradék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...