Keresés ebben a blogban

2011. július 3., vasárnap

Fahéjas-csokis meggyes pite

 
Hozzávalók:
4 tojás
200 g cukor
230 g liszt
20 g holland kakaópor
1 kk fahéj
250 g margarin
1/2 cs sütőpor
250-300 g meggy + 50 g cukor

A meggyet kimagoztam, becukroztam, hagytam állni, majd kinyomkodtam-lecsepegtettem. (A leve ivólénak higítva fincsi) Szezonon kívül lehet befőttből is csinálni.
A margarint a cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tojásokat, ezzel is jól kikevertem.
A lisztet, kakaóport, fahéjat, sütőport egy másik edényben összekevertem, majd apránként a masszához adtam.
Margarinnal kikent, lisztezett tepsibe simítottam, a tetejére szórtam a meggyet, majd még egy kis kristálycukorral és fahéjjal megszórtam. Közepesen forró sütőben megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...