Keresés ebben a blogban

2011. február 18., péntek

Mogyorókrémes kiflik

"Tegyél bele Nutellát!" kérték az "ellátandók" a sörkifli készítése közben. Így másnap készítettem mogyorókrémes verziót is, kalácstésztából.


Hozzávalók:
3 dkg élesztő
4 dl tej
10 dkg cukor
60 dkg liszt
5 dkg olvasztott margarin
fahéj
Tölteléknek:
Nutella (vagy más hasonló jellegű krém)

Az élesztőt langyos cukrozott tejben felfuttattam, a maradék cokorral, tejjel és liszttel tésztát gyúrtam, majd hozzáadtam az olvasztott vajat és jól eldolgoztam. Meleg helyen kétszeresére kelesztettem. A tésztát fél cm vastagságúra kinyújtottam, háromszögekre vágtam. A háromszögek talpára 1 kiskanál Nutellát tettem, majd a kifliket feltekertem. A tetejüket tojással megkentem, még pihentettem kb fél órát, majd megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...