Keresés ebben a blogban

2011. február 5., szombat

Stefi almás

Eredetileg Nevesincs almás volt a neve, de reggeli közben J. elkeresztelte. Úgy indult, hogy fonnyadozott pár alma, amivel valamit kezdeni kellett. Először almás palacsintát akartam, aztán ez a süti lett belőle. Mikor kisült, rájöttem, hogy vaniliaöntet kéne hozzá.

Hozzávalók a tésztához:
3 alma
3 tojás
2 ek cukor
2 dl tej
18 ek liszt
1 cs sütőpor
1 kk fahéj
3 ek vaj



Hozzávalók az öntethez:
1 cs vaníliás pudingpor
8 dl tej
4 ek cukor

Az almákat meghámoztam, lereszeltem, elkevertem a cukorral és a tojásokkal. Hozzáadtam a fahéjat, tejet, olvasztott vajat, majd a sütőporral elkevert liszttel jól kikevertem. Vajazott, lisztezett közepes méretű tepsiben sütöttem megsütöttem, míg a teteje enyhén megpirult.

Az öntethez a pudingport előírás szerint, de 8 dl tejjel főztem meg.

Melegen tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...