Keresés ebben a blogban

2011. február 13., vasárnap

Virágos-rácsos torta

 A belbecs ugyanaz, mint az előző tortánál, a külcsín más. Itt marcipánnal burkoltam a tortát (ez az első marcipánbevonatos tortám).

A marcipán karácsonykor került hozzám, egy fehér és egy sárga 250 g-os csomag. Sajnos egy csomag nem lett volna elég, így a kettőt összegyúrtam, ennek eredménye a halványsárga szín.

A rácsmintáról: A marcipánt kinyújtottam, vonalzó és spatula segítségével berácsoztam, utána borítottam a tortát. A fondantvirágok a vonalak metszéspontjába kerültek.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a tortád, főleg, hogy először borítottál marcipánnal!
    És a rácsozást nagyon ügyesen megoldottad!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!

    Azóta sem csináltam marcipánost, maradt a jól bevált fondant.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...