Keresés ebben a blogban

2011. február 13., vasárnap

Túró torta Valentin-köntösben

Hozzávalók:
egy kerek linzertészta alap
(a megadott mennyiség harmada elég)
gyümölcslekvár és befőtt
(most meggyet használtam)

a krémhez:
500 ml habtejszín
750 g túró
(Aldis Lifestyle vagy Montice, ezek nem szemcsések, finom krémes állagúak)
2  csomag zselatin fix
100 g porcukor
a díszítéshez:
babapiskóta
csokireszelék
cukorszívek


A linzertésztából a tortafoma aljáben kerek lapot sütöttem, majd még melegen meggylekvárral megkentem. Egy állítható tortakarikával körbevettem, és babapiskótával a szélet kiraktam. Elkészítettem a krémet, a tejszínt habbá vertem. A túrót a cukorral és kevés vanília aromával krémesre kevertem, hozzáadtam a tejszínhabot és a zselatin fixet. Egy kevés krémet simítottam a torta aljára, meggybefőttet tettem rá, majd a maradék krémet a tetejére simítottam. Hűtőbe tettem dermedni. Kb. 1 óra múlva diszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...