Keresés ebben a blogban

2011. március 6., vasárnap

Málnakrémes zsúrtorta

 A Red Velvet Cake-t szerettem volna kipróbálni, de visszariasztott az, hogy ételfestékkel színezik, természetes színezékes receptet kerestem. Ezt a receptet készítettem el, kis módosításokkal, amik közül kettőt nem kellett volna elkövetni.Tettem bele sütőport, ettől sütés közben elment a színe (lúgos kémhatás valószínűleg), és beletettem a cékla húsát, ami leszállt az aljára és ettől az alsó része szalonnás lett. Miután a tészta nem lett vörös, így a krémet színeztem málnalekvárral, ezt viszont jó választás volt, pikáns lett. Az egész torta gyümölcsös ízű, a tészta is.

A recept, ahogy készítettem a Téltemető tortánál ítram le.
Itt a tortát 18 cm-es formában sütöttem és a a fele mennyiséget használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...