Keresés ebben a blogban

2011. január 27., csütörtök

Díj


Kiskuktától kaptam a díjat, nagyon örültem neki!

A díjhoz szabályok is járnak, ezek a következők:
1. Köszönd meg annak akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.
Az 1-3 pont rendben. A 4-6 folyamatban, frissítem a bejegyzést, ha megtörtént.
A 7. pont:
  1. Kezdő blogger vagyok
  2. Kezdő tortás vagyok
  3. Kiskukta tortái adták az első ötletet
  4. Nagyon meglepett a díj
  5. Megtisztelőnek érzem, hogy megkaptam
  6. Inkognitóban vagyok
  7. Megyek is sütni
Akiknek szeretném továbbadni a díjat:
Andi (Andi konyhája), sok receptjét megsütöttem már régebben, ötletesek és finomak!
Cukroskata (Édes élet cukor nélkül), a diétás ötletekért.
Gasztromankó nak, mert nagyon tetszik a blog stílusa.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...