Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 24., szerda

Húsos piroski - пирожки c мясом

A piroskit is több variációban készítik, lehet csónak, gombóc, hold, szögletes alakú, díszitett és sima.

A tészta ugyanaz, mint a káposztás piroskinál. Töltés után a "varrást" alulra fordítottam, hogy a káposztástól megkülönböztessük.




Hozzávalók a töltelékhez:
1000 g vegyes darált hús (sertés-marha)
2 csokor petrezselyem
2 nagy fej hagyma
olaj vagy zsíros szalonna
2 ek mustár
só, bors


Ismét az eredeti (naturalista orosz) recept: a húst megfőzzük, majd a vöröshagymával együtt ledaráljuk, sózzuk, borsozzuk és apróra vágott petrezselyemzölddel ízesítjük.
Én kissé magyarosabb verzióban készítettem. A hagymát apróra vágtam, olajon üvegesre pirítottam, majd hozzáadtam a megfőtt húst és átsütöttem. Az egészet ledaráltam a petrezselyemzölddel, mustárral, sóval, borssal ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...