Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 19., péntek

Kakaós csiga

Hozzávalók:
600 g liszt
250 ml tej
2 dkg élesztő
100 g cukor
2 tojás
100 g olvasztott vaj

50 g porcukor
20 g kakaó
50 g vaj

Az élesztőből, cukorból a kevés langyos tejjel és  2 ek liszttel kovászt készítettem, majd hozzáadtam a tojásokat, maradék tejet és folyamatos keverés közben a lisztet, végül az olvasztott vajat. A jól kidolgozott tésztát kétszeresére kelesztettem, újjnyi vastagságúra nyújtottam, majd olvasztott vajjal megkentem, porcukorral és kakaóporral megszórtam, feltekertem. A tekercset egy-másfél ujjnyi vastag szeletekre vágtam, a csigákat kivajazott tepsibe fektettem, egymástól távol. Hagytam kelni, majd 150 fokos sütőben megsütöttem. Tálaláskor porcukrot is szórhatunk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...