Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 16., kedd

Túrós boci süti

Egy Dr. Oetker receptüzetben találtam az alapreceptet, saját izlésünk szerint módosítottam a recepten.

Hozzávalók az aljához:
200 g liszt
3 kk kakaópor
1 kk sütőpor
100 g cukor
125 g margarin

A hozzávalókból linzertésztát gyúrtam és egy kivajazott-lisztezett tepsi aljába nyomkodtam. 150 fokra melegített sütőben 8-10 percig sütöttem. Közben elkészítettem a tetejét.


Hozzávalók a tetejéhez:
750 g krémes túró
250 g margarin
200 g cukor
2 ek citromlé
2 tojás
1 cs csokis és
1 cs vaníliás pudingpor

A hozzávalókat a pudingporok kivételével jól kikevertem, a masszát kettéosztottam, az egyik felébe a vaníliás, a másikba a csokis pudigport kevertem bele. Evőkanállal a másik tészta tetejére tettem, felváltva a csokis és vaníliás masszát. Visszatettem a sütőbe és tűpróbáig sütöttem (kb 30 perc). A teteje is szépen kisimult. Ha kihűlt lehet szeletelni.

4 megjegyzés:

  1. Most leltem rá a blogodra. Igazán ínycsiklandó sütik és gyönyörű torták találhatók nálad! Gyakran foglak látogatni, ezt már tudom!

    VálaszTörlés
  2. Itt a képen nagyon jól néz ki, bizakodva fogtam hozzá. De nekem nem sikerült, sajnálom a sok finomságot, amit belepocsékoltam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem sikerült, nem tudom, mi lehetett a gond.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...